Äntligen hade klänningen kommit in igen!

I lördags hade jag mina svarta högklackade BjörnBorg peptoes. Jag brukar ta för vana att packa ner ett par tygskor eller liknande i väskan som jag sedan kan vila mina trötta partyfötter i när det är dags att bege sig hemåt. I söndags hittade jag bara en av skorna.. Hmmm.. så jag tog för givet att jag i mitt salongsberusade tillstånd hade tappat en av skorna. Så jag köpte mig ett par nya svarta skor igår. MEN, skon fanns hos Klas hela tiden :D Så nu har jag ett helt par igen. Vilket gjorde att jag lämnade tillbaka skorna och unnande mig shopping på Nelly.se istället.
 

Kommentarer
Postat av: louise

hej gumman tack för i går. hade så jävla kul (bortsätt från mitt och johans typiska fullebråk hahahhaa) men det är så det ska vara eller hur hihihihi...aa jag ville iallafall bara säga tack och att det var underbart kul.. pusspusspuss hälsa det till klas me för utan honom så hade det inte blivit av. pusssss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback