Allsång i mitt hjärta

Även Stockholm i mitt hjärta. Trodde i början att man sjöng "en blandning av kött o salt". Mindre lyckat kanske.
Louise o Linda. Vilken underbar tripp det blev tjejer! :) Vi tog bussen så tidigt som 05.55, och jag är ju som alla vet tidsoptimist.. så jag kom på bussen sist typ 05.54 :D Men med kom jag. Tisdagen bestod mestadels av att ögonshoppa på förmiddagen för att sedan tokshoppa på eftermiddagen.

   

Jag köpte ett vitt volanglinne med rosett i ringningen från Topshop.
En svart klänning, Pepe Jeans från PUB. Litet fynd, halva priset! :D Hittade en bild på den från Nelly.se.
En urmysig blå/vitrandig klänning med hjärtanknappar, även den från Topshop.
Sedan blev det diverse örhängen, armband o solglasögon. Köpte även en tvål från Lush som luktar kokos och peelar lite lätt, o ett brunt linne från Topshop som jag fyndade för 30:-

Jaa myspys! Jag åt ren-taco på Skansen. Hur gott som helst! Renkött och creme fraiche med hjortron i :D Svåräten då jag kletade över hela Skansen typ, men annars rekomenderar jag den! Det blir en speciell gemenskap när man är på allsång. Ta vår bordsgranne till exempel, när vi köpt oss en vinflaska i cafeterian på Skansen så bjöd han på kex till. Hur osvenskt är inte det? Mer sådant, säger jag! Blir ju jättetrevligt.
Alla djuren på Skansen avlade av sig också, så det var ungar i varena bur. Älgbarn, vargbarn o björnbarn för att nämna några. Underbar resa tjejer. Längtar massa till vecka 29 då vi drar iväg igen, i vår minibuss mot Smögen en vecka.

    
Louise shoppar - Jag o min ren-taco    -   Älgis med barna      -    Vargonge
   
Björnar (kolla räven bakom!)  - Sen blev det allsååååång!
  
Lite sol fick vi    -   Och underbara, underbara Håkan Hellström :)
   
Kvällen avslutades i Humlegården med drinkar o mys - Onsdag, shopping!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback