7 sorters blommor..

Midsommar imorgon. Kommer bli en mysig midsommar, tippar jag på :) Blir hemma hos Klas med hele gänget. Kim har med sig sin grill. Mina vänner, det är inte vilken grill som helst utan det är en hemmagjord sådan. Sjukt att han har byggt den själv, stor o fin med värmemätare på o allt :) I am deeply impressed by his ability.

Var på systemet igår och inhandlade lite mer dricka. Så nu kan jag välja på massa gottit från barskåpet ála Sofia. Köpte lite Passoa, sommarcider och tro det eller ej öl (!) Har faktiskt blivit lite av en öldrickare på senare dar.

Ikväll ska jag med mamma o pappa till stugan och fixa lite inför firandet där ute.. Städa logen, plocka blommor och klä stången med alla där uppe. Ska ta med lite blommor hem o ta med till Klas imorgon och pynta.
En del av mig vill verkligen vara där på midsommar. Bara varit borta därifrån på midsommar en gång, vilket var förra året. Hoppas de får det trevligt gänget vid stugan! :) Vore ju ett stort plus i kanten om vädret ville stabilisera sig lite.

Ha en underbar midsommar ! :)


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback