Utmanad av Johanna!

Utmanad av Johanna. Det här blir spännande.

REGLER:
-
Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer att utmana
- Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
* Jobba 12-16 på Bergvik
* Träna Bodypump efter jobbet med Linda
* Packa inför kustenresan imorgon!
* Fixa mitt Tomas Saboarmband som jag köpte i för liten storlek
* Städa min övervåning

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag gick i fyran. Var en långhårig tjej som precis fått glasögon. Spelade fotboll och dansade hiphop/jazzfunk på fritiden. 

Ställen du bott på?
Som nyfödd på Kvarnberget tills jag var två, sedan Haga i sex år, efter det Hagaborg i sex år för att slutligen hamna på Sjöstad. Bor fortfarande hemma. Men blir förhoppningsvis sambo inom hyfsat snar framtid!


Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
* Flytta hemifrån till ett vackert stort hus med pool och extra allt ;)
* Köpa en glassig bil
* Rusta upp sommarstugan lite extra
* Ge till välgörenhet o familj
* Spara till kommande generationer

Jag utmanar: Linda, Jessica o Frida.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det sjukt kul i veckan nu, och ta en massa bilder! =)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback