Årets bästa trip

Hello Hallå ja. Ganska längesen man gjorde något väsen av sig här. Har varit iväg med favorittösera till Kungshamn/Smögen. Kom hem fredagskväll, o då var jag så äckligt trött att jag somnade tvärt. Har åkt på en förkylning med lite skön feber som följd. Sedan har jag jobbat hela helgen nu och när jag inte jobbat försökt sova ut. Lördagskvällen bjöd dock på lite umgänge vid sommarstugan. Det var nämligen dags för den årliga fiskefesten. Så det blev tipspromenad, stövelkastning, spiktävling och diverse grillat :)
Gick stenhårt in för att vinna spiktävlingen och upprätthålla hedern från förra årets vinst. Men jag åkte ur i semifinalen efter att ha missat spiken med ungefär 7 slag. Jag skyller på att jag var så att säga: APTRÖTT.

Bjuder på bilder från vår semester. En bild säger mer än tusen ord? :) I Love you girls.
 

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback