Alla utom jag

Innan jobbet hann jag in på MQ för att prova kjolen jag lagt undan. Den satt perfekt, förutom att någon gjort hål i den. Vilket kändes lite sådär.. De kunde dra av 20% men de skippade jag. Köpte en annan högt sittande kjol i färgerna svart, vit med aprikosfärgade blommor på! :)
Skön dag på jobbet. Timmarna formligen flög förbi. Nu när Anna är på Gotland passade jag på att flytta om och hänga fram och ut massa kläder i butiken :) Jag önskar av hela mitt hjärta att få fast tjänst. Vore så skönt med tryggheten. Nu har jag så jag klarar mig, visst. Men ändå, som sagt, tryggheten. :) Hade cykelfölje med Tobbe hem från jobbet för vi bor åt samma håll. När vi kommer till stan är det helt stopp. Rix FM är i stan. Tydligen var alla där utom jag :D Jisses vad folk! Men jag åkte hem för att tokslappa istället.

Imorgon blire jobb igen hela dagen. Ska hälsa på Louise på lunchen som ska jobba för första gången på Dimoda. Hoppas det går bra vännen! :) Det är jag säker på att de gör. Numer är vi fyra stycken som jobbar i mitticity från vårt crew. Jag på Team Sportia,
Mandis på Intersport (små konkurrenter!) o Soffan på Change och Louise på Dimoda. Linda jobbar i Duvanhuset på Albrekts Guld, det är nära iaf! ;)

Nu sitter jag och målar naglarna i samma röda färg som min mobil. Roligt va?! Jag köpte nagellacket innan mobilen, så jag hade ingen aning. Det känns ju rätt flaschigt.
Snart ska jag sätta mig på cykeln och åka till Klas för att fortsätta stilla mitt LOST-begär. Fyfan vad jag är beroende av serien! Den är så grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart vi går även om det regnar! Nu har ju hunden fått ordentligt regntäcke och då finns det inga ursäkter längre....=)

Postat av: amanda

jaa det är rätt fränt att vi jobbar så nära varandra :)

2008-07-10 @ 21:11:17
URL: http://amandamariajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu har jag utmanat dig igen! (Den här är faktiskt kul) Gå in på bloggen och följ instruktionerna!

2008-07-10 @ 22:59:21
URL: http://www.freewebs.com/johanonnona

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback