Storstädning

Idag har jag, mamma och pappa haft årets.. nej, inte ens det egentligen. Troligtvis är de det största renset någonsin i vårt hus historia. Vi har gått igenom alla lådor, garderober o dylikt och slängt, sorterat och skänkt bort hur mycket som helst. Hittade massa fina gamla sjalar o mössor, jackor som går utmärkt att använda nu! Det började redan förra veckan när jag rotade fram min gamla stentvättade jeansjacka. Hittade även massa roliga grejer sedan man var liten. Bl.a. en gammal dagbok som jag skrev i när jag var 8 år. Hyfsat rolig läsning vill jag lova! :)

Det känns jättebra! Kläderna och så kommer förhoppningsvis till bättre nytta av någon annan. Befriande att ha gjort ett rens nu också, om det blir aktuellt med flytt så småningom ! ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

åå åhärligt med ett rens du! känns alltid bra efteråt.. ja gubbarna med turkisk yoghurt måste du testa!!! :) imorgon ses vi hos mej och ser allsång och pratar lite om smögen? låter fint? :D

Postat av: Johanna

Torsdag får det bli för jag jobbar på fredag... Måste ju ändå ut med monstret vid den tiden =) Vart ska vi gå då?

2008-07-08 @ 23:30:16
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Johanna

skutis isåfall =) Kilene är så himla långt bort så sent på kvällen =) vart jobbar du, så kan jag ju komma och hämta dig där =)

2008-07-09 @ 00:06:37
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback