Nattbloggar

Guud vad sent jag är uppe! :) Blir allt sängen snart.
Ska jobba imorgon på Bergvik, eller "Bergviksrondellen" för de som är petiga :D Blir att cykla på min massakerade cykel dit för att få den lagad av vår mekaniker. Hoppas han kan fixa den imorgon. Vore rätt fint det o få det överstökat. Jädra cykelförstörare! Jaja, imorgon börjar jag 11. Det ger mig en timme på köpcentrat innan. Ska kolla på kjolen jag lagt undan på MQ, om den passar blir det nog den. Testade 38, men insåg att jag faktiskt kan ha 36! Hur kul är det inte att se resultat av träning och sund kost? Svar: JÄTTEKUL! :D

På torsdag efter jobbet blir det promenad med
Johanna och Ombra. Ska bli kul! :) Gott att komma ut o röra på sig. Även om det regnar så det står spön i backen, så ska vi ut. Eller hur?! ;D

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback