Lite allt o ingenting

Hittade de här bilderna på Karolina Kurkova samma dag jag skulle gå modevisning. Brasiliansk media hånar henne och säger att hon är för tjock. Herregud säger jag! Vilka jävla spån! Hon ser ut som en tjej ska göra. Inte för spinkelino utan istället med lite former! Way to go Karro!  :)

  

I onsdags bestämde vi oss för att inta Plaza för första gången. Vi samlades hos Sophie i hennes nya lya, som fö. var grymt läcker! Typ herrgårdsfeeling :D Där det dansades och dracks i mängder.. Anna och jag var kvar sist då de flesta droppade av rätt snabbt. Anna var även brunast, troligtvis brunast i stan. Vi träffade allas vår vän arenaservitör-killen som bjöd oss på varsin shot. När vi svept den vände vi oss om för att graciöst inta dansgolvet. Då står det en annan snubbe bakom oss med varsin shots i högsta hugg åt oss. Så vi tackade, tog emot och började bli berusade :) Grymt kul kväll tjejer, som vanligt ! Ja just det, jag träffade en kille som var homosexuell. Han var cool. Jag blev jätteglad och började fantisera om att ha en bögkompis som man kan snacka om allt med, som programmet Will o Grace. Vi letade kille till honom ett litet tag, vilket var otroligt spännande! :D Men jag insåg rätt snabbt att det inte skulle funka då herrn var way to old for me att vara kompis med.


Tjejerna och min nye bögpolare, vad han nu ens hette? :D 

Kommentarer
Postat av: jess

Haha! javisst ja, han sa ju typ 10 gånger att han var bög ja ;) Hade ja glömt bort

Postat av: Johanna

Nu har jag varit ute och provjoggat skorna och byxorna, och det gick hur bra som helst! Jag orkade typ jogga 70 meter bara - men det är bättre än inget, haha! Långpromenad tillsammans till veckan kanske?

2008-07-04 @ 20:15:30
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Mallan

Snygg bild, å snygg man må jag säga! Imorgon intar hammarö-ligan gotland, tänkte göra det lite svajjigt där borta på ön. Hörs & ses vecka 29. puss

2008-07-04 @ 23:03:23
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/
Postat av: louise

heej..jaajag har lite fulltupp känner jag.. är ju nu ioslo nu och åker nog hem påonsdag tror jag.. ska ju provjobba pådimodapåtorsdag..09=)=)=wiiiiiii menjaghör av mig pussss

2008-07-07 @ 16:29:27
URL: http://elinlouisebergetoft.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback