Lediga dagen

Jätteskönt att vara ledig idag. Tog dock ingen sovmorgon, utan klockan 8 drog Johan o jag iväg till golfbanan och gick 18-hål. Det gick hyfsat bra första nio.. men de sista nio vill jag bara glömma. Herregud. Kan man spela så dåligt? Gjorde ett par på ett hål, men annars var det cat-a-strof. Jaja, bättre kan det bara bli.

Idag inhandlade jag lite mer prylar på Change i Mitticity, (det rosa setet nedanför). Har förälskat mig i underkläderna o bikinin jag visade på modevisningen. Har snart alla set jag visade. Kan bara säga: GRYM butik! Har ni inte redan varit där och storhandlat, tycker jag ni ska bege er dit o kika. De har underbara bikinis o undies ;)

  
Snyggt att Angelina o Jag hade varsin tatuering vid troskanten fast på varsin sida!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback