Ge mig styrka

Jag undrar när fan går det fel? En del människor har grava fel i huvudet.

Igår när jag kom ut från Sats och skulle ta mig nya fina cykel o åka hem, så var den sönderslagen. Jävla arslen som gör något sådant?! Ringde Becca som berättade att de sett två poliser utanför Sats, när de stod och pratade med en kvinna. Så jag ringde polisen igår, gjorde en anmälan, och fick veta att det varit två män som slagit med hammare på min cykel. Troligtvis gick de på något sa polismannen, så jag är glad att jag inte kom ut tidigare och fick se vad de gjorde med cykeln. Jag hade säkert rusat fram och undrat vad i helvete de höll på med, för så funkar jag. Så på ett sätt var det väl bra att det "bara" var cykeln, o inte mitt huvud, som är pajad. De har dock inte fått fast dem. Och det suger att det i slutändan bara kostar pengar för mig, offret liksom. Fyfan vad jag är trött på den kriminella delen av mänskilgheten. NI ÄR AVSKUM.

Kommentarer
Postat av: louise

vaaa nej va tråkigt.. fy fan villka idioter uuuuu blir trött på människor som bara ska försöra för andra.. ska betala in pengarna i kväll. bara så du vet pusspusspuss är fortfarande förkyld så jag kan inte träna denna veckan.=( men vi tar nya tag senare. pussss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback