Ge mig sol!

Efter måndagen som kommer nu, är jag äntligen ledig i 4 dagar! :) Då har jag jobbat 16 nästan fulla dagar i rad. Jag är så himla trött på folk som säger att de är trötta på solen o värmen? Men Gud, sätt dig i skuggan då. Jag skulle göra vad som helst för en ledig dag i solen.
Idag är det dock mulet och regnigt, men fortfarande ganska varmt :) Skönt det! Hatar när det är kallt.

Idag efter jobbet blir det träning. Underbart! Har ju varit förkyld sedan kustenresan, vilket har resulterat i soffpotatisFia.
Nu blire dusch o sen cykeln till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för ditt svar! Jag hittade till den där sidan precis efter jag hade skrivit till dig, men tack ändå! :D

Postat av: Linda

Ja, snart gärna :D jag är ledig hela veckan i stort sett. Frågan är när du är ledig? :D

2008-08-03 @ 23:03:40
URL: http://lindayd.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback