Busy lady

Ja jisses. Kollade schemat och upptäckte att jag jobbar 17 glada dagar i rad! Det blir toppen det den 25.e ! ;D Me like. Älskar mitt jobb så. Idag kom det in en tjej som studerade mig ganska ingående en stund för att sedan komma fram och prata med mig. Jättetrevlig tjej! Hon tyckte jag verkade trevlig, duktig o serviceinriktad, sa hon, och föreslog fika imorgon för att prata lite om hennes företag. Hon sökte nyckelpersoner, och trodde jag skulle kunne vara en sådan, sa hon. Väldigt roligt att någon säger så, tycker jag! Men återkommer om detta var något för mig. Det återstår att se.. Som sagt, trivs ju så grymt bra på jobbet jag redan har så! Som jag känner nu vill jag absolut inte byta. :)

Har en smått hektisk vecka framför mig.

Måndag: Jobb 9.45-18.00. Kusin Anna-Carin fyller 25. Släktkalas!
Tisdag: Lämna plasma. Träna. Jobba 12.00-16.00. Möte med tjejen som jag träffade på jobbet. Träna koreografi o testa outfits inför modevisningen den 26/7.
Onsdag: Träna. Jobba 9.45-19.15. Utgång med Anna :D
Torsdag: Jobba 12.00-16.00. Äta ute med Klas underbara familj.
Fredag: Lönedag! Jobb 9.45-19.15. Träna. Eventuellt ut i båten med godingarna.
Lördag: Jobb 9.45-16.00. Modevisning hamnen 18.30, modevisning Glada Ankan 00.00.
Söndag: Jobb 12.00-16.15. Sedan hem och krascha i soffan för mys o TV. Förhoppningsvis massa Lost !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla bloggen skulle vara snällt



Ps du värkar trevlig:)

2008-07-22 @ 14:33:02

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback