We will rock you

Min leverantör av bredband och telefoni är inte riktigt okej.. Vi kan varken ringa eller surfa, och det börjar bli drygt eftersom det pågått snart en vecka :( Bra att mobiltelefoni är uppfunnet, annars hade jag nog gjort uppror mot Teliabutiken neri stan.

Louise flyttar till Gran Canaria imorgon. Ska inte sticka under stolen med att vi verkligen haft våra duster hon och jag. Men i slutändan nu när hon kommer vara borta nära 4 månader, så känner jag att jag kommer sakna henne.
   Igår hade vi "Sola lite åt oss också-fest" hemma hos Lollo. Åt thai-mat, som för övrigt är den godaste mat jag vet! Äter det alldeles för sällan dock. Grillad kyckling med jordnötssås o ris. Sedan blev det även lite kycklinggryta som Becca inte orkade och som avfallskvarnen Sofia lätt tryckte i sig.
Louise hade även pillat ihop ett sjukt roligt musikquiz. Jag hamnade i samma lag som Jess. - Perfekt! tänkte jag, hon är king på schlager och musikaler :D Vi kom faktiskt delad etta med Amanda o Linda på 54 poäng. Becca o Felicia ville med sin tredjeplats inte ens berätta sina poäng :)

Nu blir det frukost. Sovmorgon är aldrig fel.
Take care! Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha ja vi var bra på quizet. :D jag måste uppdatera min blogg....!

2008-01-17 @ 19:03:03

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback