Jahapp

12.58
joråsåatte..
Mitt knä muppar sig. Har efter träningspassen i några veckor kännt värk och att det är stelt.. Igår så hoppade det lite ur led och eftersom jag värmt upp närapå en halvtimme och var uppe i varv så kände jag inte av att jag hade så ont igår.
Men idag är det svullet, gör ont och jag kan stödja men inte ordentligt böja ut det så jag ser ganska bajsnödig ut när jag går. Kul läge också när man står hela arbetsdagen i butik.. Hm..
Så jag ringde vårdcentralen och fick en direkttid om ungefär en timme. Får se vad herr doktor säger.
Återkommer senare.

15.25
Jag har enorm tur idag vill jag lova!
Jag fick den där direkttiden på vårdcentralen, sedan är jag fortfarande under 20, så det var gratis. Sedan skickade doktorn mig vidare till KMTI och där fick jag också en direkttid och kunde åka direkt. Hjälten till sjukgymnast Per berättade att det är knäskålen som hoppar ur led och skaver mot en närliggande benbit, vilket orsakar inflammation. Tur, eftersom jag trodde det hänt korsbandet något igen. PUH! Med lite tejpning så är jag i form igen om några dagar. Hallelujah :)

Så snart kan jag börja träna igen, och jobbet blir inte lidande :D Hur bra som helst.

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: louise

Ja just det. Varför slutade du med det då? Det lät ju som man kan tjäna ihop en hel del pengar, fast iofs så krävs det nog en hel del tid.

Postat av: Fia

Exakt, kände att det inte fanns den tiden att lägga ner.. sen måste man vara grymt ihärdig, nästan på.. och det känns småjobbigt :) Hellre Team sportia, känner jag! ;D

2008-02-02 @ 09:32:01

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback