Gott nytt år!

Nyår var trevligt! Årets godaste mat blev det först hos Kim med grillad fläskfilé, hemmagjord potatisgratäng och fin sallad, lite GOTT! Sen bar det av en till Hento där vi var vid tolvslaget, för att sedan avsluta kvällen med efterräka hemma hos Kim igen :) Bjuder på lite bilder här.

    
   


En liten lista över 2007:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började lämna plasma och blod.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tränade hyfsat.. ett tag :D
3. Vilka länder besökte du?
Grekland, Korfu, blev det enda.
4. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Fast tjänst kanske :P och bättre väder i sommar.
5. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Helt klart 5:e mars när jag och Klas blev tillsammans ♥
6. Största misstaget?
Att jag inte lade ner mig mer i skolan det sista.. var lite skoltrött på slutet  :)
7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Opererade korsbandet januari.. fick en blodpropp i vaden tack vare en inkompetent sjuksyrra som aldrig släppte på bandaget. Lätt att göra själv när man ligger nedsövd menar jag..? Tack för den ditt as. Och nej, jag är inte alls bitter :P
8. Bästa köpet?
Min Haglöfs skidjacka och mitt apotekets "Oliva by ccs" läppbalsam. :D
9. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, krogen, telefonen, smink och hudvård. 
10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Justin Timberlake - Futuresex/Lovesound albumet! KINGEN. Hans show i Globen med Herr Timbaland va grym!
Timbaland - Shock Value albumet!
Och självfallet Britney "Brittan" Spears - Gimme more. 
11. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min gamla barndomskompis Helena fick en liten Mathilda. Grattis ! :)
12. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest kanske om ekonomin tillåtit.
13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vart sjuk :D Förkylningarnas år detta.
14. Hur tillbringar du julen?
Hemma i huset med Mamma, Pappa, Mormor och Morfar. Nytt för i år blev att jag var en stund hos Klas familj och bytte klappar. Toppen! :)
15. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy och Desperate Housewives.
16. Största musikaliska upptäckten?
Alicia Keys har jag tyckt om innan, men hennes nyaste album As I Am är enormt!
17. Något du önskade dig och fick?
Jobbet på Team Sportia.. och i julklapp fick jag VolumeMaster, från Björn Axén och min älskade rosa mixer.
18. Något du önskade dig men inte fick?
En Thailandresa och en BMW m6? :P tss.. jag har egentligen allt jag önskar mig. Världens bästa människor runt mig. Mina underbara föräldrar och de bästa mor och farföräldrar som jag har tur nog att ha kvar i livet, min Klas och hans jättegoa familj och mina vänner. Ni är bäst. Hälsan är numer på topp och jag jobbar på och trivs och tränar innebandy igen. :)
19. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag firade hemma lugnt med släkt och vänner.
20. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära.. och lite choklad :)

Lånade den här listan från Matilda, http://www.matiildaf.blogg.se/ :) Hoppas det var ok!

Gott nytt år. Låt 2008 bli ett fiiiiiiiinfint år.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: matilda

lugna puckar vet du sofia :)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback