Tur i spel, tur i kärlek.

Igår hade jag en ekonomiskt galen dag. Först Plasmagivning då jag fick mina efterlängtade Filippa K muggar. De kostar 269:- i butik men jag får dem för 140:- för att jag är blod/plasmagivare :D och det bästa av allt: jag behöver inte ens betala, utan jag samlar 140 poäng, vilket är två givningar, sedan kan jag stoltsera med mina nya muggar ;)
När jag kom ut från blodgivningen stod det en man och sålde egengjorda smycken. Jag blev förälskad i ett armband med bruna och gröna stenar, men trodde utan tvekan att det skulle gå på 500-1000 spänn. Men 150:- ville gubben ha för det. Dock hade jag inga kontanter ute mer än en hundring, så jag fick det för en hundralapp! :D Fint prutat.

På jobbet var det en av de nya Röhnischtröjorna som hackade i blixtlåset, så vi bestämde oss för att lotta om vem som skulle få den. Sara, Linda eller jag :) Lottdragning har alltid varit min starka grej, riktigt skumt.. eftersom jag har tur i kärlek också.. :)
Här är tröjan! Så himla snygg :D Tack för det jobbet.


  

Jobb idag 12-19.
Hörs! Puss.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback