Trötthet deluxe

Otroligt trött. Känns litegrann som jag har haft en förkylning lurpassandes men som tack och lov inte bryter ut. Det har jag inte tid med. Lägger all tid på jobb och träning just nu. Snart jobbat 13 dagar i rad :) Trött i huvudet som en gnu idag. Ute igår och blev kanske lite för mycket.. jobb idag 12-16 gick förvånansvärt jättelätt :) Nog Lindas förtjänst, hon är så positiv så man blir på gott humör :)
Nöjes igår, rallyhelgen avslutades på ett bra sätt på krogen, tycker jag. Väldans mycket folk ute, jättekul var det!
Grym förfest som vanligt, I love you tjejer! Ni är ta mig fan det bästa som finns. Önskar att vi kunde ses oftare nu för tiden. Men så är det ju.. :) Får ta tillvara på tillfällena vi ses.
Bjuder på lite pics från igår. Kan bara säga GuitarHero, min nya förfestfavorit :D


     

Måste bara lägga in det här underbara klippet med Björn Gustafsson från melodifestivalen igår.

 

Godnatt, Puss!

Kommentarer
Postat av: amis

ja kvällen var grym!! :) ses i veckan på jobbet!

2008-02-10 @ 18:41:33
Postat av: Sara

Dags för mig attkomentera här nu då! Tack för igår tjejer, jag hade skoj:)

2008-02-10 @ 22:57:47
Postat av: louise

Jag är säljare på 3 nu. Inte i butiken utan ifrån kontoret :)

Postat av: Sandra

Björn är så underbar :D

2008-02-22 @ 18:19:13
URL: http://ssandra.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback