Helgens bravader

En mysig fredag vart det. Jobbade hela dagen och efter det blev det mat på Via Appia med tjejerna :) Åt en otroligt god ceasarsallad som jag själv fick komponera ihop. Det är väldigt mysigt inne på Via Appia. Deras lampor de har över borden på nedervåningen har jag förälskat mig i, de skulle jag vilja ha i ett litet mindre format hemma.

Lördagen blev jobb till 16 på Bergvik, och efter det kastade jag mig hem för att piffa till mig inför kvällens utgång. Varför jag hade litet bråttom var för att pappsen hade skaffat hockeybiljetter. Så han, mamma och jag såg Färjestad-Södertälje. Matchen blev för övrigt 4-4 och mer behöver inte sägas egentligen för Färjestad sög i period två och tre :P
Utgången var riktigt lyckad! Fin förfest hos Linda :D Hennes sötisvalp Bestla lär inte ha någon päls kvar så som vi pussade och klappade på henne :D
Bjuder på lite kort från kvällen:

   
   

Nöjesfabriken blev det senare. Schlagerbaren fick sig ett lyft när jag önskade "Sofia dansar go-go". Det har blivit standard, jag önskar den alltid, så snart kommer väl DJ:n börja hälsa -Hej Sofia! :)
Hittade min Goding i baren :) Dansade massa och vi kom väl hem vid halv fyra ungefär, glá å go med cheeseburgarsmak i munnen :) Det är fan min last alltså.. det är så sjukt, sjukt gott med cheeseburgare.
Fint också att nattbussen blivit billigare, det tackar vi för! :D 15 spänn betalade jag, brukade få punga ut 25 förr så :D

Idag söndag blev det jobb på Bergvik 12-16 :) Sedan hem för att fira mamma som fyller år imorgon, men då är alla upptagna så vi fick fira en dag tidigare. Fika med mormor, morfar och farmor. Mamma ska få en yogamatta av mig imorgon, för det vet jag att hon önskar sig. Perfekt när vi har fina sådana på jobbet ;D

Ikväll får ni inte missa tv-favoriterna från Köping. Linda Hammar är min idol, alltid glad och positiv, hon har ett så stort hjärta. Kaffe-Tobbe är en riktig tuffing också, spontan och rolig! Så det ser jag fram emot.
I en annan del av Köping kl: 20.30.

Ta det lugnt, det är halkigt ute! Puss /


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback