Härj

Jag är inne i ett fint arbetsflyt. Jobbade 13 dagar och var ledig en, nu har jag snart jobbat 13 dagar igen :) Börjar bli lite trött i skallen. Men jag klagar inte, glad att jag har ett jobb jag trivs riktigt bra att gå till.
Har varit på Bergvik hela veckan. Grymt kul att jobba med Anna! Man skrattar ungefär 98% av tiden :) Vi har enorma projekt för oss varje dag.. flyttar runt och härjar med kläderna etc.
Igår hade jag sovmorgon, trodde jag :P Men insåg att det var en yogaklass på sats 07.30, så den skyndade jag iväg på. Sedan blev det en solarietrip och efter det plasmagivning. Som om inte det vore nog så hann jag även köpa en vårjacka från H&M

Köpte även en bok: Uppdraget Rädda världen Time to recycle! Det är en interaktiv bok som ger läsaren olika uppdrag att genomföra. Som att läskstrejka i en månad, möblera om så det blir mer effektivt eller kanske cykla i en månads tid. Eller den roligaste: skicka en kotte till miljöministern.


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback