Ge mig

Idag blir det jobb 12-15 i City och sedan 15-19 på Bergvik. Härligt med variationen ;)
Ska promenera dit och hem, tänkte jag. Blir bra träning eftersom jag missar BodyBalance-passet idag.
Igår var Linda och jag på CykelPuls, det var så jäkla kul! Min puls var tok-bra, vilket är helt otroligt så otränad som jag är! :D Men det är väl grundkondisen kanske som är hyfsad :)
Nu jäklar ska jag komma igång med träningen gott folk!

64119-150
Jag vill verkligen se Rihanna på Hovet i Sthlm den 12/3. Frågan är bara om någon följer med mig?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åååh jag vill också på henne!!! :) Ska du gå? :)

Postat av: Fia

jag skulle det först.. men sen var det ingen som ville följa med :/ så nepps.. det blir icke. Ska du gå? :)

2008-03-06 @ 08:15:11

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback