Cleant

Fiiiiiint. Övertog Lindas arbetspass idag i city, gott med extracash :) Lugn dag med lite kunder men mycket varor att packa upp :) Riktigt kul när det kommer in vårgrejer nu.

Slutade 16.00, och skyndade mig iväg till Sats för att köra ett BodyCombatpass. Härligt härligt.
Efter det bar det iväg med Klas till Mongolian där vi skulle avnjuta buffén, som är sjukt god. Frågan är bara om det var fel på maten eller min mage.. för när jag kom hem fick jag hänga mig över toalettstolen och kräkas :S
...Troligtvis är det min svenska-klena-magjävel som inte tål stark, god, utländsk och alldeles underbar mat, för Klas mår ju tydligen finfint. Känns faktiskt ganska obra, eller nåt. Håller jag på att bli sjuk, hemska tanke.. för det har jag fan då inte tid med.
Är lite skakis nu så ska gå och lägga mig så jag orkar jobba imorn. Bara tjejer på Bergvik som det såg ut på schemat. Anna, Sofia1 och så jag då Sofia2 :P Så bege er ut till Bergviks Team Sportia imorn och besök brudmaffian.

Nu ska jag och min klena mage knyta oss.
Take care.

Kommentarer
Postat av: amanda

dags att uppdatera!!!! =)

Postat av: Anonym

man blir magsjuk av mongolian. vi från jobbet brukade va där. men alla blev magsjuka.

2008-02-26 @ 09:13:49
Postat av: Fia

Ja, kändes inte riktigt bra alltså. Kan nog bli så när det är buffé.. maten ligger ju framme. Hur fräscht kan det bli under en kväll? Synd, synd. Hoppas kunna gå dit igen.. älskar maten ju!

2008-02-26 @ 09:44:36

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback