Vi har en lägenhet på gång

Äntligen verkar det som att vi kommer få vårt eget hem att inreda! Vi ska bara bli godkända av bostadsrättsföreningen. Vi ska hyra i andrahand av ett jättebra par. Känns toppenbra! Så godkända av hyresvärden är vi än så länge i alla fall! Vi bara måste bli vidaregodkända! Finns ju ingenting som skulle göra att vi får ett negativt besked. Så vi har börjat planera för fullt! Igår var Klas och jag iväg och köpte en soffa, blev en tresits med divan. Exakt en sådan modell nedanför, men i en blå ton. Superläcker! 

Idag åkte pappa och jag till Arvika för att magnetröntga mitt knä som krånglar igen. Minisken som spökar den här gången trodde doktorn för några veckor sen och remitterade mig till röntgen till sommarn.. Men som tur var fick jag en tid tidigare nu idag då, så det kanske kan bli fixat någongång! Jag fick ligga blickstill i en stor maskin som brummade och lät så högt att jag fick ha både öronproppar och hörselskydd med Abbamusik i (!) Låg där och frös i en av sjukhusets t-shirts och trosor. Medan jag diggade till Gimme! Gimme! Gimme! (A man after midnight).

Sedan svängde vi förbi Elon och köpte en mikro till mig. Det tar sig, jag önskar mig en vattenkokare av farmor och  Tack, tack, tack snälla pappa! :D

        

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så kul!! Riktigt snygg soffa :)

Postat av: Sandra

Va kul! Hoppas ni får den :)

Vart ligger lägenheten?

Kram kram

2008-12-16 @ 12:46:09
URL: http://sandraasp.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback