Torsdag

Idag har jag jobbat kortisdag 12-16. Det var bra, så jag hann undan med lite skolarbete. Vi har inlämning på en uppgift på tisdag, dags att bli klar snart :)
Ikväll samlade vi ihop jobbgänget och födelsedagsfirade Mats som gått och blivit mäktiga 30 år. Jättetrevligt med tårta som Madde bakat. Som för övrigt var bland det godaste jag ätit på länge! Du är grym på att baka Maddson!

Imorgon blire kortisdag igen 12-16. Ska försöka plugga lite innan, sen ska jag leta efter den sista julklappen jag har kvar att köpa. Blir en tur på stan.

Och imorgon ska vi återigen dra ihop jobbgänget, då ska vi ut och äta på Pitchers och efter det ta en drink innanför Pitchers där de öppnat nattklubb/bar bakom restaurangen. Mys!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback