Juletider

Oj, vad jag inte bloggat på länge! Så vad händer då? Jo, jag jobbar en hel, hel del just nu. Det är fulls ös i julhandeln. Just nu märks det inte av någon lågkonja hos Team iaf! Men det är härligt. Jag är färdig med alla julklappar också. Det är ju så otroligt skönt! Bara att serva andra som är på julklappsjakt i butiken.

Äntligen frisk också. Så nu kan jag dra igång och träna för fullt. Amanda och jag körde combat på Sats igår, vilket känns både i axlar, ben och rumpan idag. Riktigt tufft pass.

Måste börja fixa lite inför flytten också. Flyttlådor, köksredskap, möbler och en laptop är väl det som står högst på listan.

Ne, nu ska jag gotta ner mig i soffan och se på tv och mysa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja...du får allt skriva lite oftare...;)

Kram

2008-12-16 @ 20:28:43

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback