JAAAAAAA!

Världens bästa julklapp, kontraktet är klart. Flytt blir det den förste januari! Halleluja! Ulvsbygatan 24 A, here we come. Fantastiskt kul att bli granne med bl.a. världens bästa Louise, Johan x2, Niklas, Sandra, Erik, Anders. 

Har varit förvånansvärt lugnt på stan idag. Fick till och med gå hem en timme tidigare från jobbet. Linda och jag kom på den eminenta idéen att köpa chefen en julklapp. Efter ett litet rådslag tyckte de att jag var rätt kvinna för jobbet. Sagt o gjort, jag kutade iväg och hittade en jättefin hopplockad korg med lite olika chokladsmaker, kaffebönor och chokladsirap att kanske ha på pannkakorna, glassen eller mackan. Fint packeterad från Kardemumma i Mitticity.

Alla mina klappar är klara och inslagna nu. Ska mysglögga lite ikväll med mamma och pappa och komma på lite fiffiga julrim. 

GOD JUL ALLIHOPA! NI ÄR BÄST.


Kommentarer
Postat av: E

God juuuuuuuuul! (Vi valde samma googlade tomte till god våra jul-inlägg, frääääsigt :D ) Kramiiiiiis

Postat av: Amanda

God jul vännen! Härligt med lägenheten!

2008-12-24 @ 14:41:45

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback