Bara att packa då

Vi väntar fortfarande på kontrakt till lägenheten. Jag ringde hyresvärdinnan i slutet av förra veckan och hon sa att allt var som det ska. Bara att börja packa då, sa jag, och det höll hon med om. Så nu när vi ska flytta behöver jag en dator. Klas kommer ju ha med sin, men det är ju hans dator. Så jag behöver en egen till lite skolarbete till sista rycket där och diverse annat. Just nu lutar det åt en SONY VAIO FW11M.

Idag har jag sovmorgon och ska jobba 12-19. Så jag hinner med lite nyttigheter idag, som att lämna tillbaka en lånebok till Universitetet och köpa spegeln jag så länge velat ha från Boulevard. Mormor var så gullig och har lagt handpenning på den, då det var den sista som fanns kvar i vitt. Ska visa bilder på den sen! 



Här är kanske min blivande skönhet. Visst är den supersnygg?

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback