Myslördag

Idag har Mamma och jag cyklat till City, Bergvik och sedan City igen för att efter det bege oss hemåt. Jag fick allt med mig en plattång hem från Vidal Sasson, som finns att köpa på Åhléns. Behövde verkligen en lite mindre o smidigare! Har ju en Ga.ma sedan flera år tillbaka som börjar bli lite sliten. Jag ville först ha en rosa, men det fanns inte i lager. Så jag tog den i silver, och nu är jag nästan mer nöjd med det. Den känns mer stilren o läcker.

Ikväll ska jag bjuda Mamma o Pappa o Klas på mat ute på Arena. Mamma och Pappa har hjälpt mig massa i sommar och Klas kör mig överallt jag ska, så därför blir det att bjuda tillbaka till mina favortier. Älskar Arenas mat! Blir nog Jalapeñoburgaren och eventuellt att en liten efterrätt kan slinka ned. ;D Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Linda

Gott det lät hörrudu! :D Mja, torsdag kan bli lite svårt. Jag är numera en jobbande (praktiserande) kvinna och jobbar 8 - 5, mån - fre. Så torsdag känns väl lite sådär, men kanske helgen? Om vi nu hittar någonstans att vara :P kräftor funkar ju liksom inte att sitta i soffan hemma hos nån o käka :P men vi får diskutera det här !

Postat av: Jessica

Vad snällt av dig att bjuda tillbaka!! :D

2008-08-31 @ 23:07:20
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback