Kräftskiva numero 3!

Jaråsåatte.. min tredje kräftis på sex dagar. Någon som tvivlar på att jag tycker om kräftor!? Riktigt trevligt att nästan hela gänget från Bergvik kunde sluta opp hemma hos Annis. Den enda som saknades var lillSoffan, annars var alla med. Vi tre brudar hade styrt upp kalaset med pajer, diverse kräftor och efterätt. Grabbarna kunde lugnt glida med :D
När vi fått i oss bålen Anna och jag blandat så var allt de flesta lite runda under fötterna. Så vi ville bestämt vidare ut i onsdagsnatten för lite dans. Harrys var det enda öppna alternativet, så vi styrde ditåt. Riktigt lyckat! Fler kalas med Bergviks elit, tycker jag!


  
  

Kommentarer
Postat av: RL

sv:tack tack :)

Postat av: jess

Va fin du var i håret fia ;D

2008-08-29 @ 20:55:31
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback