Kräftor i stora lass!

Jag älskar verkligen kräftor! Det är bland det godaste som finns. Hade kräftskiva med Hammaröligan i fredags, vilket var väldans trevligt! Sophie och jag drog oss till Ankan senare på kvällen. Där var det livat! Så fullt att man inte kunde ta sig mellan bar och dansgolv. Lördagen bjöd på ännu mer kräftor hos svärföräldrarna. Supermysigt! Efter massa mat och glada miner av flera olika orsaker (!) så styrde jag kosan mot casa de Jessica för singstar och tjejfest och sedan Nöjesfabriken. Lyckad helg, helt klart.

Inga arbetspass denna veckan.. lite surt o lite skönt :) Hann med en trip till Vingåker o Mariebergs köpcentrum igår med Klas. Blev lite nya prylar inhandlade. Röd handväska, svart t-shirtklänning, örhängen och en rosa skål det stod Godis på !
Klas shoppade massa nya fina kläder. Han blev så fin så min älskling :)

Ikväll blir det kräftskiva med jobbet. Kan bli riktigt lyckat!

Idag har jag fullspäckat schema. Jag ska:
till systemet o handla grejer till bålen vi ska ha ikväll på kräftskivan
köpa svarta jeans
köpa massa nytt smink, då mitt gamla nästan är slut
få tag på nån vid Karlstad Universitet och fråga om jag kommit in på programmet jag sökt. (kvällskurs i hälsopedagogik)
hälsa på farmor o mormor en sväng
och sedan göra iordning mat etc. och åka till Anna för att kalasa med Bergviksgänget!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vadå "ikväll på kräftskivan"? Ska du på kräftskiva IGEN!!?? Jag hoppas du förstår hur mycket jag hatar och avundas dig :( Jag har haft en enda pluttig kräftskiva i år. Vi måste fixa ihop något alla tjejerna! Annars köper jag mig några kräftpaket och sitter ensam hemma och käkar!!!

Postat av: RL

wie fin blogg! :)

ta gärna en titt på min om du har lust :D

ha det bra"!

2008-08-27 @ 19:36:09
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo! Gick bootcampen bra?? :p

2008-08-28 @ 20:24:10
URL: http://jessicamarianordlund.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback