Springtime!

Underbara, underbara fredag.
Imorse när jag vaknade trodde jag dock att det skulle bli en tung dag, hade liite ont i huvudet från Mitticityfesten igår. Sjukt rolig kväll! Först förfest på jobbet med Linda, Madde, Mats o Niklas. Sen gick vi ner till köpcentrets nedervåning vid scenen där det bjöds på LineDance och dricka. Sedan upp till Via Appia för att äta Italiensk buffé, som för övrigt var bland det godaste jag ätit på länge. :D Mycket trevligt, mycket snack och även lite guitar hero hanns det med. Fick jämt lite däng av en kille.. efteråt berättade han att han jobbade på Game :D :D HAHA, konstigt att jag fick storstryk i tv-spel liksom. Efter det bar det vidare upp en våning för att dansa och umgås. Via Appia stängde dock 01.00 så Linda, Niklas och jag gick till Arenabar och hängde lite tills Niklas hängde lite för mycket och fick promenera hem. Så Lindis och jag tog sista 45 minuterna på Arena, vilket var riktigt lyckat faktiskt. Torsdagarna på Arena är roligast :) Så ja, jag är toknöjd över gårdagen!

Idag blev det att fara iväg till min gode vän Göran som fotograferade mitt knä. Har ju stora fula ärr sedan operationen som jag ska skicka in bilder på, så jag förhoppningsvis får ut någonting för dem. De är ohyggligt fula så jag håller tummarna.
Har varit toppenväder idag. Så
Linda (inte jobbkompisLinda), hennes hund Bestla och jag tog bilen ut till Kilenegården för att promenera lite, gott med lite frisk luft och motion. Behöver det nu när jag varit krasslig ett tag och ligger efter lite med träningen :)
Bjuder på några härliga bilder som jag snodde från Lindas blogg:

   

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback