Rastlös

Ååååh, det kryper i kroppen på mig. Skulle egentligen lunchat med Mallan, Annis och Soffan. Men det vill sig inte för oss idag, Malin har senare lunch, Anna börjar 1 och äter innan och Soffan skulle hänga med sin mamma :) Blir mammas hemmagjorda moussaka. Lite greklandfeeling :)
Bara för det bjuder jag på några bilder från Klas och min Greklandstripp i somras :)

   
Vore att ha den brännan igen :)

Vill bara ut och spela golf nu! Vädret är toppen och värmen har faktiskt tagit överhanden mer o mer över kylan. Madde ringde från jobbet förut och undrade om jag kunde jobba 17-19 för att stänga. Men jag kan inte för jag ska på golfutbildningen då. Känner att jag inte kan missa fler än de två praktik och teoripassen jag redan gör. Betalar inga småpengar för att få börja spela golf.. MEN hatar att tacka nej till jobb.. Jag är väldigt tacksam att jag har ett jobb att gå till som jag trivs på, både jobbet och kamraterna :)


Kommentarer
Postat av: Anna

skoj att du trivs me jobbet:)

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack Fia! Vad gullig du är : )

2008-04-30 @ 11:59:00
URL: http://lindaslya.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback