Ny kula

Johanna har hjälpt mig fixa till bloggen. Kul med lite nytt, tack! :)

Var ett tag sedan jag bloggade nu, på tiden att jag får tummen ur.
Helgen var toppen. Jobbade hela helgen, och utgång blev det på lördagen. Blev en riktigt kanonutgång, tycker jag! Förfesten va superkul och nöjes var också kalajs. Blev lite dans men annars var det mest betydelsefulla samtal med två toppenflickor Jessica och Linda. Ni är hur goa som helst, I like you :)
Linda och jag var på väg ned från bowlingbaren när Linda plötsligt snavar och dyker rakt ned i golvet.. Bra också att hon höll ett stadigt tag om mig, så jag följde hjälplöst med ner i golvet :D Lika bra att följa med liksom :D

Idag är jag ledig. Så jag har ungefär tusen saker jag vill göra :) ska börja med att fixa en skiva med massa digitalbilder från datorn som jag ska lämna in och få utskrivna, kul att ha dem framme istället för i datorn då man knappt tittar på dem! 

Men först blir det frukost :)

Jahapp, ingen ledig dag här inte. Jobb blire resten av dagen.. tackarrr.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Finast blogg du skaffat dig gumman! Hur fin som helst! Hoppas dagen vart fin, trots jobb :)
Pussss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback