Ny kula, del 2.

Nu har jag själv suttit och pillat med bloggen :D Sjukt roligt när det går som man vill, mindre kul när det inte gör det. Men då biter man ihop och kör vidare och visst, tillslut hittar man lösningen och så funkar det!
Har fått till en klocka och fotot har jag förstorat :D imponerad själv av att jag hittar i denna djungel av bokstäver OCH inte nog med det, även siffror :)
Kan tipsa om en toppensida:
http://www.designadinblogg.se
Här finns tips om det mesta vad gäller bloggdesign ;D

Igår blev det jobb hele dagen :) Men idag VAR jag faktiskt ledig. Skönt att bara softa och ha tid till annat. Läste i en tidning, tror det var aftonbladet söndag, där det stod att det är hälsosamt att ha det lite tråkigt ibland. Tråkigt och tråkigt vettetusan, hellre skulle jag säga att det är hälsosamt att verkligen slappna av och våga släppa taget. Man måste väl inte ha tråkigt :D

Måste bara nämna att Rebecca och jag var ute på en långpromenad i förrgår. Vi tar rundan ut mot Råtorp men svänger av och går mot I2. Där finns en fin liten skogsdunge.. och plötsligt står det en älg typ 10 meter från oss och glor! Lite halvrädda vi blev, haha! :D En jätteälg där liksom.. what are the odds? :D hoho. Dagens naturupplevelse, helt klart.

Nej, nu ska jag klura ut hur man gör en snygg header. Tips mottages gärna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej! Det finns en länk på designa din blogg om hur man gör menyn under headern. Du får försöka leta fram det inlägget för jag är inget vidare på att förklara sånt. :/ Måste bara inflika att du har ett underbart fint hår. :) Hoppas du hittar inlägget. :)

Postat av: Linda

Bara gör headern i photoshop och sen lägg in den i stilmallen. Se bara till att pixlarna är lika stora som den nuvarande headern, iallafall på bredden, blir ganska krångligt annars. Sen kan du ju fråga mig om hjälp när du vill :) Ledig på fredag? Om du är sugen på en promenad med mig och min älskade lilla (stora?) tufs. :D

2008-04-09 @ 22:18:01
URL: http://lindayd.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback