MYSTORSDAG

Det har varit en lugn och behaglig torsdag. Hjälpte mammi med att köra lite grejer och sedan lämnade jag plasma. Fick ännu ett par Filippa K-muggar. Har snart hela kollektionen! :D
Senare hämtade jag upp Jessica så for vi upp till Becca och hälsade på och fick en god kopp kaffe. Efter det tog vi en sväng nedåt stan. Jag hade lovat mig själv att inte shoppa.. men det fick bli en Freebra från Twilfit, och diverse småprylar, som hårklämmor, ögonskugga och trosor. Alltså: bra att ha grejer! :P

Strax blir det att cykla ner till gymet och köra pulsspinning med Linda. Ska också hinna med lite solarie, tänkte jag. Ska bli härligt! :)


Freebra, blir att inviga till lördagen när det blir utgång! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

hmm hur sitter en sån där kvar??


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback