Himlen är oskyldigt blå

Härligt att temperaturen börjat stiga. Plockat både vitsippor och tussilago redan.
Även idag är jag ledig. Feels good :) Har bilen idag, så blev en sväng till Bergvik efter lunchen. Tänkte utnyttja checken jag fick från H&M, för jag handlat såpass att jag får lite tillbaka, alltid något. Blev ett vitt linne och ett klumpigt armband. Sedan fick det bli en hållare till ipoden, ska ha den runt armen när jag är ute och joggar! Ska ta tag i joggingbiten nu.. :D Sedan bar det mot Kronoparken för att ta en fika med Becca på hennes salong :) Ikväll blir det även att dra igång grönakortet-kursen, ska börja spela golf ju! Otroligt spänd och förväntansfull. Redan nu är siktet inställt på att lira med Sörenstam :D
                                                                                            - - -
Sitter just nu och lyssnar på Ted Gärdestad. Han var verkligen ett geni vad gällde låttexter, de är hur fina som helst.
"Jag ska fånga en ängel" och "Himlen är oskyldigt blå" är fantastiska.

Och här bjuder jag på bilder från gårddagens shopping med Jessica och Felicia. Blev en vit tröja från MQ och skor från Åhléns. Espirit med små söta detaljer bak på hälen. De där detaljerna är omtyckta! Säkert inte många som ser dem, men jag vet att de finns där ;D det som spelar roll.

Underbart väder blev det också! Sol som värmde! Getingarna har vaknat.. har en liten en som kryper omkring i mitt sovrumsfönster. Ska släppa ut honom nu!

   

Kommentarer
Postat av: jess

Å så du köpte skorna :D najs! Syns snart babe! Tänkte baka chokladbollar att ta med :D mumma!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback