Herrejisses

Allt märligt händer mig nu för tiden. Först ambulanspåkallning till gamle Ivar som stupat och nästan kolat, och sen jag själv som fick tillbringa halva helgen på akuten. Har haft ett konstant tryck över bröstet en tid, så i fredags på jobbet var jag öm över vänster bröst. Det blev som en bula och sedan ett blåmärke. Lite orolig att det kunde vara en propp igen. Så på fredagskvällen när jag åkte in sa de att de ville ha mig kvar över natten, men då fick jag ett spel och började tjuta. Jag vill väl inte dela rum med andra sjuklingar/främlingar heller, nej fyfan. Så vi bestämde att jag skulle få en waranspruta (blodförtunnande) i magen och sen fick jag återkomma morgonen efter. Tack och hallelujah för det! Efter röntgen kunde de konstera att jag var överansträngd i rygg o bröst och därav hade ett blodkärl brustit i bröstet på mig. Så nu blir det lugn träning innan jag kan kliva på för fullt igen.

Har varit hyfsat lugnt på jobbet senaste dagarna också, folk är inte köpsugna eller? :P Jag å andra sidan köpte mig en cykel idag från jobbet. En Crescent "Maria" 7 växlad.


Här är min nya skönhet Maria :D

Ska handla lite från Nelly.se också. De har otroligt mycket snyggt och roligt.

Den här klockan önskar jag mig i 20-årspresent av mammsi o pappi.
Gaaaah! Den är så jädrans snygg!

Kommentarer
Postat av: Linda

jösses, vad drama hörru :/ mår bättre nu hoppas jag?

Postat av: Sandra

Åh vilken underbar cykel! :)

2008-04-02 @ 08:06:05
URL: http://ssandra.blogg.se
Postat av: IDA

Klockan önskar jag mig i studentpresent ;)

2008-04-05 @ 00:43:46
URL: http://www.guldivar.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback