Golfproffs?

13.30
Himla fin helg alltså! Vårfest med Skattkärr. Avslutningsfest för min del, för just nu blir det iaf ingen mer innebandy, knäet håller inte. Så blir att satsa på golfen :) Anna hämtar snart upp mig så ska vi till Karlstads golfklubb och slå lite på ranchen :D

Igår var Jag, Klas, Jessica o Markus på bio. Vi såg 21. Helt klart värd att se! Den får toppbetyg :D

Solsolsolsoooool och som det ser ut nu är jag ledig hela veckan :) Blir att lapa sol, träna och plugga golfteori ;D

Kan även meddela att blir du lite svett då du använder Freebra, då släpper den taget. Pelle och jag dansade bugg.. och jag fick trycka tillbaka BH-skrället hela tiden ! :D Pelle dansade av mig BH:n. Nåväl, ska allt ge den en andra chans, kanske nästa helg då det också bär ut i natten :D
Bjuder på lite bilder från festen i lördags:


   

16.35, Uppdatering.
Nu har Anna släppt av mig efter några timmars slående på RANGEN, inte RANCHEN som jag först trodde :D Härligt stavfel, men det bjuder jag på! slog totalt 88 bollar.. av dem gick väl 8 stycken bra ungefär :D
Om lite drygt en timme blir det spinning på Sats. Skön dag helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback