Jade

Kallsta open-cupen gick av stapeln i helgen. Jag fick dock inte lira.. fick knappt värma upp tillslut för vår tränare. Mitt knä får inte bli överbelastat, så det blir nån inflammation eller annan dret. Men det var helt rätt beslut känner man ju såhär i efterhand. Just när man inte får vara på banan är det surt :) Kallas väl att man är en tävlingsmänniska, kanske? :D

Arbetskollegan från vf sporten intervjuade far min och skrev om Skattkärrs IK såhär:
 Kan ni till och med ta ett kliv upp?
- Det vet man inte. Vi kör på och ska göra vårt bästa i varje match. Skattkärrs lagledare Olle Markeröd hade all anledning att vara belåten med helgen.
- Vi är väldigt nöjda. Vi slog ju Karlstad i semifinalen och spelade väldigt bra. Mora är ett strå vassare än oss. Det är bara att gratulera dem, säger Markeröd, vars lag ser ut att gå mot en ny bra säsong.
- Det ser bra ut för Skattkärr inför framtiden. Vi har varit ett topplag i två år och då blir det naturligt att höja målsättningen.
Det är min pappa det! :)

Imorgon blir det Grekland. Jomenvisst :) Ska bli helt underbart att mysa med min älskling i hela två veckor. Äta god mat och sola och bara.. Geee mig.

Ha det så bra nu i kylan :P Puss oh Kram.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Dumma Dumma Dumma! Jag vill också med till Grekland, nu har du iofs varit borta ett tag, men iallafall. Jag saknar dig :/


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback