Hemma bäst..

Ja då var man hemma igen då från Grekland. Citerat morfar: Borta bra men hemma bäst. Kan iofs verkligen förstå honom som sitter fast i ett rum på ålderdomshemmet 14 dagar i sträck innan han får komma hem till mormor igen. Jag längtar verkligen tillbaka till värmen både från solen och människorna där. Absolut ett resmål att besöka igen. Korfu, lägg det på minnet :)

Hälsade på morfar igår. Han blev så glad så han grät. Han är världens goaste människa. Vid deras dagliga fika hade han sagt till en tant på boendet att jag skulle komma hem från Grekland och han hoppades och innerligt önskade att jag skulle komma. Och det klart jag skulle besöka min favvo. Jag älskar honom verkligen. Jag tror han är odödlig, en superman. Jag hoppas innerligt att han aldrig går ifrån mig.. men livet är ju tyvärr så. Han är snart 90. Hundra ska han allt bli tycker jag, min stålman :)

Slitet hår fick jag efter redan också. Frisörvännen Becca får styra upp detta. En riktig genomkörare behöver mitt blonda rufs :) Blir bra att få en ny style innan party partyt på fredag. Takida på Nöjesfabriken blir, riktigt roligt ska det bli. Börjar ladda redan nu ;P Jag är f.ö. rätt så sugen på askblont hår, får se om jag vågar :) Kanske skulle fortsätta på min vanliga blonda färg för att ha alternativet att sätta i löshåret om jag känner för det. Vad tycker ni, ska jag våga färga askblont?

Puss o kram, Fia.

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

det tycker jag absolut du ska göra :O)

2007-09-21 @ 18:59:03
Postat av: Isabelle

Klart att du ska våga dig på något nytt, fegis ;)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback