Snoori

Men brööööööööl jag är dyngförkyld. Orka orka orka.. Klas har smittat mig.. och en del är kanske mitt eget fel då jag i fredags, efter Takida, i duggregnet fick för mig att cykla upp till Klas. Jag hade lite tunna kläder också.. leggings, en tunn lång t-shirt, skinnjacka och högklackade pumps.. Inget värmande direkt i den piskande motvinden..
När jag huttrande klev in hos Klas sa han att jag skulle krypa ner hos honom så han kunde värma mig. Men jag tror han ångrade sig kraftigt när han insåg hur genomfrusen jag var.. stackarn :P han frös lika mycket som jag tillslut. Men när jag fått upp värmen kändes det hur värt det hade varit att cykla hela vägen upp till Stockfallet och min favorit :)

Torsdagen blev rolig med en otippad utgång efter träningen :D kvart över 21 ringde jag Klabben och frågade vad han hade för sig. Han skulle ut med några ur laget, och jag ville inte vara sämre. Så jag hetsade Louise o Jessica att följa med :D Det blev riktigt roligt! Tack Pelé för den fina förfesten, hörde om inflyttningsfest så jag låter alkoholen stå tills nästa helg ;) ...om jag är frisk tills dess vill säga.
Och Takida i fredags var underbart. Kul att se hur Linda bodde! Toppenfint verkligen :) Man blev grymt sugen på att skaffa sig en egen lya snart. Skönt mycket folk på Nöjes, riktigt riktigt bra!
Nice att jag hittade femhundra spänn också :D Jag är rätt rånöjd.

Vad ska vi mer nämna.. match i helgen och vinst med 5-4. Fräsch ny hall har vi fått till innebandyn i Karlstad. På tiden menar jag! Hatar handbollslirarna som förstör varenda idrottshall med sitt förbannade klister. Vad är det för sport när man måste använda klister som hjälpmedel? Gör mindre bollar eller skaffa er större händer era sopor! Innebandymålvakterna fick inte använda medel som gjorde att de gled lättare framför målet för det förstörde golvet och var farligt. Vad är inte klistret liksom.. EEEH?! Min korsbandsskada beror på handbollsklister som jag fastnade i på vår match, så knäet vreds runt men foten satt som gjuten i golvet. Bra där hörni, well done..

Oj, vilken urladdning. Skönt.
Hallen som är tillägnad innebandy är iaf grymt fin! Planerna har inga linjer heller, så det känns att den är vigd åt enbart innebandy :) Heja!

Jaaaaaaao, nu ska jag äta lite tobleroneglass och vänta på Gynekologen i Askim som börjar 20:30 på svt 1, sen CSI och sist Boston tea party. Tv för hela slanten när man är sjuk och ynklig :P

Ta hand om er :) Puss o kram.

image64
Jag och Sophie, allas vår egen hårstylist och sminkös :D

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback