Shoppingberoende

Jag gillar att shoppa :D Inhandlade en vit jättemysig tröja från MQ och en brun klänning från Tessie, en borste med äkta svinhår :O läskigt.. men ska tydligen vara den bästa :D Sen blev det ett fantastiskt serum för håret med äkta silke :) Nu har jag bara ett par nya joggingskor att inhandla när det blir löningsdags :) Så jag har bekväma skor också på jobbet.

Har ju börjat jobba på Team Sportia, and I lööööve it! Man träffar så mycket roliga människor och så är det roligt att pyssla omkring i butiken och stå i kassan :D Inga fel när man är så sportintresserad som jag är heller. Jag skulle helst vilja ha hela sortimentet av byxor, tröjor, toppar, skor, jackor etcetcetc.. :D Har ett favorit-klädesplagg i butiken som jag kastar långa suktande blickar efter varje gång jag går förbi, för att rätta till jackor eller lägga ut nya kläder. Det är en röd regnjacka i gortexmaterial.. en Haglöfs. Den är schvindyr. Kostar ca. 4.650. Men den är helt otrolig verkligen. Vill spara ihop och köpa mig en sådan en dag :D För se om hur många dagar det blir.. kaanske några månader eller år om den finns kvar ens då :P buhu.

                                                                  ---

Börjat träna innebandy också.. Kan säga att jag undrar vart min snabbhet har gömt sig nånstans i kroppen :D Den ska vi allt hitta igen! Grymt skönt att känna att knäet verkligen håller. Det är viktigt att man är någorlunda trygg med knäskyddet. Orka ha transformersskyddet :P Innebandy blir denna säsong, fiinfint :)

Ta hand om er. Puss o Kram.


Kommentarer
Postat av: Karro

Tack för ikväll Fia :) OCH DU, SKRIV MER BLOGG NU ;)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback