Nu börjar det ordna upp sig vettu.. :D

Ja hallå ja.

Jag har varit runt i hela Karlstad ungefär och lämnat mitt Cv till olika affärer o butiker :) Så trampade jag in på Team Sportia i Mitt i City för att lämna mitt CV. Vet ju lite vem ägarn Grappo är. Så jag hoppades att det skulle gå bra :)
Det kan man säga att gjorde också! :) Han tackade och sa att de skulle höra av sig. Så jag gick nöjd iväg till H&M för att testa en skjorta jag sett. När jag står i provhytten ringer telefonen. Visst fasen är det Team Sportia Grappo som ber mig komma på stört :D bara att dra på sig en team-tröja och börja lära sig kassan! :D :D Jisses vilken dag! Det har gått hur bra som helst också, och jag älskar mitt nya jobb :D 
Imorgon blir det utbildning om sport BH:ar, dä ni! :D

Sjukgymnasten sa f.ö. att mitt knä läker felfritt och jag spelar troligtvis DM i Filipstad 11 Novemver! Ganska snart :) 

Som sagt, nu börjar det ordna upp sig :)
Ta hand om er! 
Puss och kram / Soffiiiiiiiiiiiis 

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, grattis Fia till jobbet på Team Sportia :) Gud vad roligt! Verkligen ett jobb som passar dig också. Lycka till med nya jobbet nu. Kör hårt :D Utgång imorgon? Kanske ses ute i vimmlet?


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback