Blod, svett och tårar

Jag har jobbat stenhårt nu tre dagar på Team sportia :) Det är riktigt roligt! Heldagar är bra pengamässigt, och visst går jobbdagarna fort, men när man slutar 19.15 och kommer hem ca 20 så har ju plötsligt hela dagen gått!? :) Men men.. så är det ju. Jag trivs otroligt bra iaf. Ska vara på bergviks team sportia nästa fredag, vilket ska bli spännande :D Har ju precis lärt mig vart allt finns i affären i mitticity.. så ska man komma till ett nytt ställe. Blir bra hjärngympa :) 

Tack för en trevlig Mary Kay-kväll hemma hos systrarna Höjer igår ! :) Jag hade jättekul, hoppas ni hade minst lika skoj :) Snart får ni era prylar brudar, ska skicka efter nästa vecka!

Hoppas hela Karlstad, eller Värmland, fyller CAM-arena på lördag också när Skattkärrs dam och herrlag lirar.
Vi töser möter Fröjered klockan 16.00, lördag. Herrarna möter Alingsås innan oss. Då ärre bare te å dyke opp ! :)
Sååå himla skönt att jag kan spela igen relativt ohämmat. Enda som hindrar mig är min dåliga kondis just nu :D Ska ut i spåret och in på gymet mer, I promise :)

..Imorgon ska jag hälsa på morfar igen. Min älsklingsgubbe är krasslig.. hoppas han tar sig ur det igen och kommer tillbaka starkt i rond två. Han brukar göra det.. Jag älskar dig min underbara morfar.

Snart ska jag sova, få lite skönhetssömn :P Imorgon kväll ska jag till Klas syster och hennes kille och äta god mat och umgås. Alltid trevligt!

Godnatt kära vänner. Ta hand om er! Puss och kram.

image66
Världens bästa morfar, helt klart :)

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback