Som gjutet.

Äntligen är den min. Ni som troget läst min blogg vet att jag i ett tidigare inlägg suktat (veerkligen suktat) efter denna skid/regnjacka från Haglöfs. Den är så förbannat läcker! Nu var den nedsatt såpass mycket att jag kunde tänka mig att köpa den. ;P 3000:- kostade den från början, men 1.745:- kostade den nu, och det var det värt. När man inhandlar skidkläder blir man rätt sugen på att kasta sig ut i backarna. Längesen jag åkte skidor nu.. för längesen. Knän och annat har satt stopp för det.
Längtar grymt mycket efter den omtalade Sälenresan framåt februari/mars nånstans. Förra årets resa blev tydligen väldigt lyckad. Då låg jag hemma med en blodpropp i vaden efter korsbandsoperationen.. vilket kändes väldigt lyckat.. Meeen nu laddar jag för afterski 08 med gänget :D

 
Min nya jacka :D

Tacos ska lagas hos Amanda ikväll. Mysigt att träffa alla tjejorna :) Idol och shitchat here I come ;)

"Värmland är ett riktigt hockeydistrikt, det räcker att man säger ordet Brynäs, så vet folk vad man pratar om."
- Anders Ankan Parmström

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån jacka har jag! =) också när jag var i sälen och åkte skidor! (förra året) Super bra och prisvärd!

2007-12-09 @ 20:04:53

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback