Kotte

Nu är det verkligen vinter. Tråkigt tycker jag :P Jag hatar snö, blask, is, kyla, halka, mörker etc.. Enda som är bra med vintern är min snygga vinterjacka och att man kan ha mössa på sig. För det är faktiskt riktigt läckert.

På lördag åker jag och Klas familj till Sthlm för att fira Klas faster som fyller 50 bast. Blir partaj så det står härliga till :D Ser verkligen fram emot helgen! Frågan är bara: Vad fasen ska jag ha på mig?! :D

-

Såg en artikel på aftonbladet.se om en igelkott som vägde aningen för mycket. Han heter George och brottas med vikten. Stackarn.. :D

Om du själv vill läsa om George finns länken här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1251647.ab


Överviktig kotte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja party lär det bli. Henrik har redan börjat prata om att supa ner dig och klas =D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback