Helg i STHLM.

Helgen i Stockholm var toppenkul! Klas pappa hyrde en minibuss från sitt jobb så vi åkte i samlad tropp. Henrik, Johannas pojkvän, fick plötslig magsjuka och kunde inte följa med. Tråkigt, men desto mer plats åt oss som styrde kosan mot hufvudstaden och 50-årskalaset! :P
Riktigt gott att jag slumrade en bit på vägen, så gick resan lite fortare.
Väl framme installerade vi oss hos Klas faster o farbror med familj i Hässelby, där vi skulle sova efter festen. Vi mötte upp resten av deras tjocka (nästan inte bokstavligt) släkt för att öva på sånger som skrivits speciellt för detta tillfälle. Kerstin hade hela tre låtar tillägnade sig, och de var.. fina :D
Sedan gick färden till Ekerö, där festen hölls. Jag kan säga att maten var bland det godaste jag ätit. Ost/skink paj, avokado, pestopasta och gott bröd o fin sallad. Efterrätt med glass och varma hjortron. Åt så jag storknade.. och det är inget skämt :D

Kerstin fick ett handgjort hjärt-halsband i present av mig. En dam på kalaset tyckte det var fint, så hon beställde fem stycken hjärtan av mig! :D Så imorgon ska jag ner till stan och inhandla röda och vita pärlor som hon ville ha :D Sedan blir det att pyssla ihop halsbanden och skicka iväg till Stockholm. Kändes väldigt roligt att presenten blev så uppskattad att jag fick en beställning på fler :D


    
Ja o Klas - Birthdaychild med bebis-Moa - Fångade svärfar mitt i blinken - La familia minus far.

Dagen efter kalaset tog vi en tripp till Köpcentrat (byn) Barkarby Outlet :D Hittade en handväska från David Jones som jag förälskade mig i och var tvungen att köpa. Gött att det f.ö. var halva priset på den :D
Åt på Max också, som jag inte gjort sedan jag var liten och vi stannade till i Örebro på väg hem från farfar som bor i Västerås :) Känns bra att Max kommer till Karlstad, I like :D
Bra helg helt enkelt är slusummeringen.

Nu blir det sängdags. Ta hand om er!
Kram S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt vi ser ut att ha allihop! Haha! skitsura... Det var en kul fest med tjocka släkten! Vi får låta våra handväskor leka med varandra någon dag, så de inte saknar affären för mycket! =D

Postat av: Johanna

Hur man får en fin bakgrund:
1. Gör ett nytt inlägg där du lägger in den bilden du vill ha som bakgrund.
2. klicka på förhandsgranska
3. högerklicka på bilden och gå in på egenskaper fär bildens adress står. Kopiera den.
4. Gå in i "redigera stilmall" under fliken design.
5. längst upp i html-texten finns en parentes där det står en http-adress.
6. radera den texten och lägg in din bilds adress som du kopierade förut.

Glasklart? =D

2007-11-20 @ 19:13:27
URL: http://johanonnona.blogg.se
Postat av: Åsa

Håller med Johanna! Ser ju inte ut som ni hade så himlarns kul egentligen ;) Familjen depp liksom.

Jag måste ha haft kul för jag är fortfarande bakis..for real!

Kram Åsa

2007-11-23 @ 13:17:04
URL: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback