Härligt

Igår morse vaknade jag hos Klas. Tyckte att jag kände mig lite konstig.. gick ner för att äta frukost. Tog en macka och vatten och satte mig framför Tvn. Hade knappt ätit halva mackan förenns jag fick rusa iväg och kräkas.. Härlig start på morgonen. Inte blev det bättre heller, mådde apa hela dagen och framåt 17 tiden hade jag 39 graders feber. Inte kunde jag äta något mer än ett kokt ägg på hela dagen heller. Härligt härligt.

Det sköna är att imorse när jag vaknade så hade jag bara 38.3 i feber och sen gick den ned ytterligare till 37.3. Så nu räknar jag mig själv frisk. Ska bara äta lite så jag återhämtar mig.

Förlängde mitt Sats-kort idag också. Så nu blir det träna av ;D Ska bli gott att komma iväg på några pump, bodycombat, core o spinningpass :) HÄRLIGT.

Tjarå.


Kommentarer
Postat av: amis11

Men lilla du! Sjuk igen. Ja tycker synd om dej. Hoppas du mår bättre nu :)

2007-11-06 @ 17:08:45
Postat av: Isabelle

Du ska då alltid dra på dig all skit som finns. Men nu när du jobbar face-to-face med människor kommer ditt imunförsvar skjuta i höjden och snart är du imun mot allt. I Promise! /Love


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback