Go bananas

Som jag nämnde i ett tidigare blogginlägg så är jag tokig i shopping. Igår tröttnade jag på min 4 månader ny/gamla ( haha ) telefon, Sony Ericsson K610i, grå. jag fick för mig att jag skulle gå in i 3-butiken för att kanske få byta upp mig till en nyare modell, för skojs skull. Killen i butiken frågar om jag sett någon speciell modell jag vill ja. Sanningsenligt svarar jag nej, det har jag ju inte. Men då ser jag den; den snyggaste mobilen någonsin. Sony Ericsson W910i! Jisses vilket ha-begär den väckte :D Jag viiiiill ha deeen. Ska ner och pilla lite mer på den, så får vi se om jag byter eller hur det blir.

Jag blev härligt lycklig igår när jag hittade min drömhemsida :D
http://www.bluebox.se/ ! - Kolla genast in den.
Där har de det mesta av presenter för prylgalna människor.
Jag shoppade dessa fina prylar:

                
Ipodskydd, läcker!               Väggkrokar - änglavingar  

             
Ny necessär                        Kul julklapp till mormor, hopvikbar shoppingkasse :D

Superrolig shopping! Inga hutlösa priser heller :) Kan bara varmt rekommendera denna hemsida. Bra julklappar, men även prestenter till egentligen vilka tillfällen som helst :) Mums!

Ha det bra !
Puss och kram Sofia.

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback