Mary Kay.

Jatack, Mary Kay :D Nu börjar verksamheten rulla! Jag har massa hudvårdsklasser på gång och det är toppenkul! Man får träffa så många nya ansikten och utbyta så mycket. Jag tycker verkligen det är grymt! Vi har allt inom hudvård, make-up och spaprodukter.
Här är några produkter jag är helt tokig i.



image58
Spaprodukter.

64119-55
Hudvård.
64119-56
Solskyddsfaktor.

64119-53
Den här Tinted Moisturizer med solskyddfaktor 20 har allt. Nu när jag åker iväg på solsemester blir det här ett måste! Den har fukt, färg OCH solskyddsfaktor. I en enda produkt.  kan det bli bättre? :)

Nej nu blire ut på jobb! Ha det bra alla. Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vi får köra igång med kursen när inflyttningen har varit, blir fullt upp nu tills det är dags.

Postat av: Mikaelac.blogg.se

upptadering gumman :)

2007-08-20 @ 19:41:44

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback